Min nyårs lista! ( den ska försöka hållas)

  • Inte färga håret mer än 5 ggr.
  • Gå ner några kilo, men bara några!, för annars passar inte kläderna och jag vill inte köpa nya, eller jo det vill jag! men jag älskar min garderob så hela den ska inte utplånas :P
  • Plugga bättre, pluggar gör jag!, men det går alltid att göra det bättre!
  • Svära mindre, betydligt mindre!
  • Shoppa mer, men smartare!
  • Få ett sommarjobb.! till varje pris, systemkameran ska vara i mitt våld till hösten!
  • Vara trevligare mot alla!

  • ( sedan tyckte Ida och Klara att jag skulle träffa Johnny depp och leva i celibat, men jag vet inte jag. De nyårs löftena var lite konstiga så jag håller mig till mina :D )



En fin bild av nyår får avsluta inlägget,, trevligt umgänge gör allt! Tack ska ni ha ;)


Kommentarer
Postat av: Klara

Men mitt om att du ska träffa mig oftare tycker jag borde fullföljas! ;)

2009-01-06 @ 02:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0