Jäkla piss bok!

URK! nu kom ja åter igen in med surt ansikte efter att ha öppnat postlådan, varför ska det ta så lång tid!!!
Aja den kommer väll imorgon får jag hoppas! 
För övrigt har dagen vart bra, första lektionen var insälld ( vi visste om det, så vi fick sovmorgon) andra lektionen hade vi Idrott då vi körde en massa lekar, jag sög som vanligt, men det var kul ändå.  Sedan hade vi lite dryg lektioner och lunch + filosofi. idag var filosofin ganska OK,,(kan ha berott på att vi fick nybakt bulllänga) men det blir så otroligt irriterande när man aldrig har rätt! 

Ex: Har Frankrikes kung hår på huvudet?
fakta: Frankrike har ingen kung!
Men då sa vi typ, men då har han ju inge hår, men det skulle ju vara precis som att säga att han finns men inte har något hår!
Ceepe fråga helt enkelt! 

Neh nu blir jag bara mer sur över att inte ha något svar och av att min bok inte kommit än så jag tror jag snart går bet.
Fast en rolig grej är att på Torsdag ska jag och Anna var guider för alla potensionella KULTURVETARE (åk 9 elever) mohaha, alla andra losers vet inte vad de missar!

Nu ska jag göra lite läxor medans jag ändå inte har något annat att läsa! :P 

Byebye* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0