Jag kom, jag såg, jag förstod att det var nästan 8 veckor kvar till nästa lov!

Första skoldagen är avklarad! Vi har börjat med religion som jag faktiskt gillar! Sedan ha vi tjatat om Twilight (förvånad?) +att vi börjat på anslagstavlan, bara målat den svart än så länge, Jojo måste ju få vara med och pynta den :P fast hon är ju "sjuk" för tillfället. 

jag hade världens lust att våffla mitt hår i dag, men vår våffeltång är så otroligt dålig att den inte duger till nått! så nu sitter jag och tittar på internet efter en ny! :D Jag har även köpt lite färg till håret idag, det blir lite ljusa slingor bara, men jag känner att det behövs! 

jag vill ha någon!, bara någon att mysa med. Någon snäll typ, som bara bryr sig om mig och inte vill göra mer än att gilla på avstånd, tänk vad nice det skulle vara att bara kunna prata eller vara helt tysta och kunna förstå varandra helt hållet ändå! så vill jag ha det just nu! Bara någon snäll kille att gilla så där på allvar fast ändå inte gilla mer än på avstånd. och med avstånd menar jag inte att vi ska kolla på varandra från mils avstånd, utan man ska kunna sitta nära men utan behöva göra mycket mer än bara va. Livet är härligt när det är simpelt och enkelt, när man kan sitta och konversera fast man inte säger ett ord!
Ja, dagen kommer väll när man hittar den rätte, och jag har inte bråttom. Han får gärna ta god tid på sig! bara han är rätt för mig.
(Jag har tittat på för mycket Twilight och lyssnat på för mycket kärleksfull musik, detta är resultatet,=känslomässig) 

God natt!


 

Så här städat var mitt skåp i morse,, om inte värre! :D  ingen som tjatar om att jag ska städa det :P

Kommentarer
Postat av: kakan

ja, nog vill man ha en egen Edward efter Twilight och hela serien av böcker :P

2009-01-08 @ 20:38:18
URL: http://lovisally.blogg.se/
Postat av: Lotta

När du har läst böckerna blir det en gnutta jobbigare är jag rädd. Han är perfekt..

2009-01-08 @ 22:00:18
URL: http://paaset.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag trodde du skulle då alla tre?

2009-01-08 @ 22:01:36
URL: http://paaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0