JAAAA!! lycka vare mig! :)

DAGENS FÖRSTA LYCKA!! Kören,, ni som känner mig förstår! haha 
DAGENS ANDRA LYCKA!! Idag har boken kommit!! Lyckalyckalycka! Så nu vet jag vad jag ska göra i helgen! :D haha

Idag har jag även suttit i ett skyffe och lekt med Lotta och Sofie. Myspys! hah Vi snodde även lite av Kyrkans godis. ;D
Dagen var allmänt lyckad är hos pappa nu,, och ska snart testa spikmattan. spännande ! gött!?

Och i morgon ska jag och Lotta på stan och fika,, och jag ska förmodligen köpa någon superblek foundation. 
Men nu ska jag bada och ligga spikmatta..  :D puss på er!



Dagens citat " Det är bättre att vara öppet ond, än att va smyg ond. Förresten har väll ja aldrig sagt något elakt till någon?"







Friends forever,, mongos togheter!! :P


Kommentarer
Postat av: karin

haha, verkar som en bra dag för dig ;P snygga djur förresten, men vems? :D

2009-01-29 @ 21:15:55
URL: http://lovisally.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad hände med getsexbilden? ;)

Friends forever <3

Fika mañana!

2009-01-29 @ 21:45:00
URL: http://paaset.blogg.se/
Postat av: Sofie :)

Och tystnaden sa allt :D !!

2009-01-30 @ 14:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0