"If I could dream at all, it would be about you!"

Jag vet att jag är världens största tönt just nu,,  men det spelar ingen roll för jag är kär i en bok karaktär! eller inte i karaktären kanske, men i hans personlighet! Nu har jag i och för sig inte hunnit läsa boken eftersom den kommer på måndag,, men utifrån det jag hört så behövs det inget mer än att jag redan nu förstår att detta kommer bli min favorit bok för en lång framtid!
Jag fann även en sida på youtube med den finaste låt och text som man kan tänka sig!, Jag började storböla när jag läste och lyssna! här har ni sidan,,(jag lovar, finns inte ett öga tortt efter denna)
http://www.youtube.com/watch?v=-fORuwYBL8c

Jag har vart och fikat på stan idag också, med lotta. Erik och Karin var med en stund men de drog för de skulle träna, body pump,, stackars Karin, du vet inte vad Erik drog med dig på!1, det är hemskt :P i alla fall enligt mig som är den mest otränade människan i Arvika! ;D Aja jag fick i alla fall min efterlängtade Moccachino idag :) och den var verkligen efterlängtad! precis vad jag behövde idag när jag känner mig så trött!
En annan sak jag tänkt på som är lite kul, min blogg har blivit värsta Twilightbloggen,, men jag lovar det upphör snart när min hysteri lugnat ner sig lite! ;D


Innan dig var min värld mörk, men det fanns stjärnor som lös om hopp. 
Plötsligt for du som en meteorit över himlen och allt blev ljust, vackert och briljant.

hasta la vista 





Kommentarer
Postat av: Lotta

Det heter faktiskt kaffe mocca ;D

2009-01-09 @ 20:56:52
URL: http://paaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0