Hos far min,, fast med internet!

Är hos pappa i helgen. Och jag är jätte stressad, jag har läxor som jag som vanligt inte har gjort, sen är det inte många dagar av lovet kvar + att jag har jätte svårt för att sova. Jag ligger och tänker hela tiden, på en massa onödiga grejer som inte alls är viktiga. På dagtid kan jag tänka på onödiga saker, men när dessa onödiga saker håller mig vaken under natten får jag bara lust att sluta tänka för gott. Jag har inte sovit mer än sex timmar på flera nätter och jag är slut! Jag är grinig, trött och blir extremt otrevlig mot alla som inte förtjänar det!
Men det blir nog bättre när skolan börjar, då blir jag ju tvungen att gå upp tidigt och blir då för trött för att hålla ögonen öppna på natten!

Jag längtar till sommaren, jag vill ha ett jobb så jag kan köpa en systemkamera! Det är vad min sommar kommer kretsa runt + att ha kul med kompisarna och gå på festivalen såklart :D

Men nu ska jag sluta, för jag har precis kollat klart på Batman, Tha dark knight. Den var bra, lite för lång dock men bra!

Måste även meddela att min kära familj har döpt om mig, de kallar mig "Brunulla". Det var nämligen så att jag sa något ganska blåst, jag kommer inte ihåg vad det var nu men i alla fall så började min plast pappa kalla mig för "Blondinbella".Men då avbryter min snälla bror med att jag är inte blond utan brunett och borde därför kallas för "Brunulla"
Ibland undrar jag om vi är släkt, men så säger jag något som är värre som jag tycker är askul och då förstår jag att äpplet faller inte så långt från trädet.. :D  och det är bra, för jag gillar deras torra skämt! haha.!

Men nu ska jag avsluta på riktigt! ( ska ladda in lite nyårsbilder på datorn)
byebye °°)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0