Händelserik dag :D

Idag har det vart ganska kul,, Vi har pimpat anslagstavlan,, eller vi har grund målat klart den totalt nu!! så nu är det bara att klistra på snyggish grejorna! ;) haha.  Sedan satt jag, Emma och Karin ner i kafeterian med Jennie och hennes bunders,, de var faktiskt riktigt trevligt, de hade så jäkla klockrena skämt!! Vissa ganska grova menmen,, jag gillert! 
Vi hade även solidaritetsmöte idag, och efter många jo, ja, nej, kanske, men det låter bra så kom vi fram till att jag ska öppna INFO'n för ettorna på måndag. Jag ska komma in på rullskridskor, ramla runt och sätta mig på TOA inför typ 150 personer! lite små pinsamt men det blir nog jäkligt kul,, för dem!! Jag ska vara BENJAMIN typ.. 4 av 5 toasters! hahah
aja det blir bilder på måndag ") om jag inte skämts ihjäl! :D

Efter skolan gick jag och Lotta, Emma ner på sunday, drack kaffe mocca och tjöta! Det var inte i går! Sedan gick Emma, hon skulle på The roof, jag strunta i de, orka inte så jag och Lotta tjöta i någon timme till. Det är så härligt att prata med henne!, hur skulle jag klara mig utan henne, och hennes LORD VOLDERMORT tankar!!

LORD VOLDERMORT konversationen:   (vi kallar personen ifråga för Bertil)

L: Om Bertil kunde, skulle han splittra sig i tusen bitar.
J: Haha.. Jo men typ!
L: Bertil är som Lord Voldermort, mohahaha
J: hahahahahahaha.
Jag börja skratta som värsta ceepet, det var så kul!
J: Ja så han skulle kunna bestämma över all andra!
L: Han är så dominant!
J: Tänk dig att Lord Voldermort kommer över kyrkogården - och plötsligt- drar han av sig luvan och under där döljer sig Bertil!
L och J: Hahahahahahaha!

Det var seriöst så jäkla kul att jag trodde ja skulle börja grina, kändes som att alla (som tur var det inte så många kvar) glodde på oss. Aja,, nu ska jag ta och lägga mig med min älskade bok ;) Och njuta ! :D så vi höres i morgon!

Puss på Allihopasammans!!! :D


Dagens citat: "Han låter som Tony Örving, fast mycket sexigare!"

Detta sa jag i matkön, det ledde till ,många skratt! haha :D

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mohahahahahahahaha :D

2009-01-30 @ 20:57:39
URL: http://paaset.blogg.se/
Postat av: kakan

hahaha, du kommer att äga på måndag :D

2009-01-30 @ 21:47:57
URL: http://lovisally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0