God morgon..

I dag startar skolan "på riktigt". Vi gick nämligen bara två dagar förra veckan. och jag är bara sådär ganska trött, så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna, men ändå så pigg att jag orkade sminka mig.
Men jag vill bara att dagen ska gå, för när jag kommer hem kommer min bok ligga i postlåda :D JAJAJAJAJAJA!!

Jag slingade håret i fredags också, men det syns knappt, synd tycker jag verkligen, men jag gillar min nya hårfärg ändå! Det ser liksom bara mer livfullt ut när det inte är riktigt samma färg på hela håret :)
men nu ska jag chilla så jag inte kommer försent!

Byebye

Kommentarer
Postat av: Andréa

Är det den engelska versionen? Isf vill jag låna! :D

2009-01-12 @ 09:26:57
URL: http://lopningolivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0