Girlsnight only! och med mycket heta Edward cullen ofc!!!

Kom precis hem från mormor, har haft tjejkväll där under natten(Anna, Jojo, Lotta,Emma och Jag) :D Det var väldigt trevligt!
Jag hade ju tänkt skriva ett inlägg igår men internet dog precis efter att Jojo hade bloggat,, lite surt men det gör inget! :)
Vi tjöta som vanligt om allt mellan himel och jord, och då menar jag verkligen allt, Edward cullen (snyggast), om att kultur är bäst, spex kort, killar, om att emma har vild fantasi och en jäkla massa annat som jag inte orkar rabbla upp :P Sedan åt vi TACOS! Gott! Och så spela vi Rappakalja, alla hade någerlunda bra svar och så kommer man till Emmas svar,
"Så som korna romar i Japan" Jäkla männsika att ens komma på ett sånt klyftigt svar :D Neh men det var trevligt, och när vi äntligen skulle gå och lägga oss var det ju dags för TWILIGHT, och jag vet att jag sagt det redan men Gud så snygg!, jag skulle kunna ställa mig i skogen och bara vänta på att bli kidnappad! ;P
Och jämt den scenen när han kommer ut ur bilen med de solglasögonenoch leendet och säger-
"I'm going to hell any way" Då smälter man, och den tjej som inte gör det vet inte vad ordet snygg har för innebörd!
Men nu ska jag inte tjata mer om den jäkla braiga filmen
( som jag föresten kan ta kort på med min mac, har jag upptäckt :P ) Utan nu ska jag beställa boken och njuta tills nästa film kommer, och ja jag ska se den om, om och om igen!

Mohaha men nu ska jag packa upp min väska och sova lite, somna halv sex i morse ( jag låg och stre som vanligt när jag blev övertrött)

"We're breaking every rule now, and since I'm going to hell anyway!!












Haha va najsiga ni är då! :D

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag blir galen bara av att tänla på det! Han är så sjukt snygg! :D

2009-01-06 @ 16:14:16
URL: http://paaset.blogg.se/
Postat av: Anna

Fräääsch jag ser ut då!

2009-01-06 @ 22:23:37
URL: http://annailona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0