Busshållplatsen.

Skulle ner på stan idag för att fika med far. Robert hängde med så vi skulle kunna gå och titta lite i affärer efter. Vi fikade en bra stund på Nordells, satt och småpratade, vi hade det allmänt trevligt. Sedan gick vi till Bokia för att jag skulle köpa tredje boken Ljudet av ditt hjärta ,, men den fanns ju självklart inte inne för tillfället -surt-
Och då kom pappa på att han skulle ha en spikmatta, så vi gick och köpte en, på Arvikas hokuspokus affär?!  den ska tydligen vara bra för blodcirkulationen. pärry
När vi sedan skulle dra oss hem åt fick jag för mig att jag skulle färga håret, så vi svängde in på coop och jag köpte färg.
Det blev kastanj,, lite små rött. hoppas på det bästa :) gör jag det idag så får ni se bilder senare :D

Vi bestämde oss i alla fall för att ta bussen hem för att det snöa så in i bomben ute. På busstation stod det ett par och vråla för fulla muggar, -pucko, jag hatar dig, men varför, du bara lämnade mig där .o.s.v- Det var i alla fall ganska roligt att lyssna på! :P Det är ju kanske inte världens mest genom tänkta plan att stå utanför busshållplatsen och gorma. 
Sedan måste jag berätta vad som hände när vi väl kommit in i bussen.

  • Chauffören lurade mig på pengar
  • Han tog dessutom för mycket betalt
  • han körde upp på trottoar kanten
  • varvade motorn x - antal ggr
  • kändes som om han skulle välta bussen

Det var helt enkelt läskigt,, tror han nyss fått buss körkort,, om han ens hade ett !?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tog den sista i hyllan :D Mohahaha

2009-01-24 @ 16:56:23
URL: http://paaset.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag köpte en spikmatta till mamma i julklapp, det är skoj ju! :D

2009-01-24 @ 20:10:18
Postat av: Anna

Haha! Du gillar alltså inte att åka buss i snöoväder! :P Hoppas att det gick bra för dej idag med läxorna och allt. Tråkigt att det inte blev något idag men vi får tad et någon annan gång när alla kan och vill :D Ses på måndag darling! :*

2009-01-24 @ 23:08:21
URL: http://annailona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0