Världens bästa köttbullar..

Vaknade med ont i huvudet och kände mig allmänt alvedonig. Men stack ändå till jobbet,, mina småbarn (inte mina egentligen) var så duktiga!! de sjöng som små änglar :D
Efter jobbet kom Thomas och hämtade mig och vi drog vidare till mormor. Vi skulle nämligen äta söndagsmiddag där. Och min mormor gör de godaste köttbullarna i hela världen. Nästan så jag kan börja grina, så goda är de :P haha
Sedan fick jag även köra hem från mormor,, jag måste bara säga att jag kommer aldrig, aldrig  att få det jädrans körkortet. Det ligger utanför mitt universums gränser :( 
Jag körde nästan in i ett träd + att jag nästan körde i diket..  Fusan!

Men men,, nu ska jag plugga ceepe spanska (jag ogillar inte spanska!, jag har bara ingen lust att plugga) så jag får ett någorlunda betyg .. Sedan ska jag äntligen sova, eller först ska jag se gossip girl. Sedan ska jag sova!! sussa

God natt på er  ^.^

Dagens citat: " Jag såg på röven att det var ett rådjur!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0