Underworld

Nu är jag hos far min igen, har precis tittat klart på Underworld (den går tydligen även idag på 6 an men jag orka inte vänta)
Jag älskar att titta på Sci - fi / Action dagen efter en fest :P Nu försummade jag dock inget, men att "agera värdinna" kan vara ganska jobbigt det med .. Men jag hade det kul utan läskeblask så det är lugnt. Tänk t ex om jag missat madrass racet  nerför trappan, i detta fallet var det ju jag som ville åka nerför trappan! men jag kanske skulle ha haft vaga minnen utav det om jag hade druckit :P mohahah :P
Dock var det inte så himla kul när jag på morgonen märkte att soffan var paj, sedan när vi kollade ännu mer på den - senare när pappa kommit hem- märkte vi att den hade gått sönder på tre ställen.. Jävla *****!  Nej, jag ska inte gå och sura för det, personen ifråga ska vara jäkligt glad att jag inte sa att jag visste vem som suttit i soffan! för det hade blivit dyrt! 

Aja, efter att hela mitt sovsällskap hade dragit sig hem i morse städade jag och Robert upp det sista (jag tvinga i väg de andra, för jag gillar att städa själv :P ) Sedan hämtade mamma upp oss och vi drog hem för lite lunch och glass ;)
Medan tiden mamma lagade mat tog jag lite kort på moseposen de vart så fina :) Jäkla muppbarn, blir bra på alla kort :P






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjene!

Morsan tvättar tröjan jag fick låna av dig, så du får den när den luktar gott igen, typ sen om det går bra? :)

2009-02-27 @ 15:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0