Stackars grisen Otto, som måste lida för vårt bacon behov!

Asso, på filosofin idag pratade vi om vad som är "rätt och fel" enligt etik och moral. Och på något sätt - kommer inte ihåg på rak arm vilket - så kom vi in på vegetarianer och deras RÄDDA DJUREN fajt. Vi kom fram till att det finns många orsaker till varför man kan bli vegetarian men nästan ingen orsak - mer än att det är gott - till varför man ska fortsätta äta kött :P 
Annars har dagen flutit på ganska bra tycker jag. Jag oroar mig inte så mycket för matten längre. det får gå som det går! och förhoppningsvis så går det bra :) 
Gympan var ovanligt gynnande idag! Vi satt nere på atleten och "gungade" i en magmuskelmaskin, eller så satt vi vid bordet och pluggade spanska ;D Fast när vi plugga hade vi faktiskt hantlar som vi satt och "pressade" med xD

NEJ! nu ska jag plugga rava av mig,, så att jag slipper gå sommarkurs med ULF...     



 
                                                                                                                                                                                             fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0