SMÅBARN!

Jäkla småbarn (16 år) de kladdar på våran (kulturarnas) anslagstavla! De har döpt om KU2 Till kuk och målat mustasch på våran "veckans babe" Jäklar vad irriterad jag blir,, de har ju inte rätten att gå och förstöra något som inte är deras. Vi har ju jobbat hårt med den ! USCH..
Idag hade jag även fortsättning på mitt spanska prov. Det gick nog bra förhoppningsvis :) Det var svårare än första delen, men, men det går som det går. Något annat som jag verkligen oroar mig för är NP i matte nu på onsdag! Jag får ont i magen av att bara tänka på det! :(    Men det är tur att jag har Anna, som är min personliga vägledare inom mattens förunderliga värld :P


Aja, nu sitter jag här och äter min müsli eftersom momo hämtade upp oss ifrån skolan och gav mig min älskade müsli :D
Det är det enda som gör mig lycklig just nu! min jäkla müsli :P


Dagens citat: " Jag ska kasta en EXPELLIARMUS förbannelse över henne!"

Kommentarer
Postat av: sofia

jag blir också så jävla sur!! jävla bebisar. bebisar bebisar. äckelbarn!!!!!!!

2009-02-16 @ 18:51:28
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jävla idioter!!!!!!

Harry Potter is da shiet!!!!

2009-02-16 @ 19:40:59
URL: http://paaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0