Slalom..

Idag har jag faktiskt vart och åkt slalom,, skit backe med skit snö dock! fast Robert har ju världens blåmärke,, så lite roligt var det. Var inte så roligt som jag hoppats på,, men jag klarade en halv rail så lite duktig var jag :D haha (Robert gled av den och satte sig på den, så det vart kö av småbarn!) 
Jag är såååå nervös inför Måndag,, tänk om ingen tycker sketchen är rolig, eller om jag glömmer allt och bara står där som värsta fånet!?.. Men förhoppningsvis kommer det gå galant! ;) Jag har i alla fall skaffat allt material nu! skydd.
Dessie var här förut, vi diskutera om sommmarjobbet, jag hoppas verkligen jag får det!! Jag tänker inte vara utan sommarjobb en sommar till! Hemskt kommer det bli! Men sedan tänker jag,-tänk om jag inte kan gå på arvikafetsivalen?- Men jag antar att det är sånt man får offra för pengar! jaja,, 
En väldigt glad nyhet är att min underbara far funderar på att köpa en systemkamera!! Fusaan vad glad jag blir!!,, då kan jag låna den tills jag kan köpa en egen! :D jippie ")
Har läst i ljudet av ditt hjärta nästan hela helgen,, den är inte lika bra skriven som ettan och tvåan,, men den är fortfarande superduper bra! Hahaha!!

Men nu ska jag kila,, hasta la vista! 
puss på er! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0