Pissit!

Idag (sedan jag kom hem) har det varit en pissig dag! Jag har förmodligen feber, men kan dock inte avgöra det. Då jag tar Alvedon som om det vore crack. Sedan hade jag jätte fina bilder från idag på vår übersnygga anslagstavla som vart klar idag, men tror ni att jag fann sladden till kameran då? Nej självklart inte, så nu kan jag inte visa vad nice den blev, och det gör mig sur! Sedan kommer jag antagligen inte att vara med på klassikern i morgon p g a att jag som sagt går på Alvedon som om det vore Crack. USCH USCH USCH! Visste jag suger på längdskidor men vi hade ju ändå inte tänkt åka något vidare snabbt, och med kultur blir det ju aldrig tråkigt :D haha
Aja jag ska inte riskera att dra på mig en ännu mer spektakulär förkylning så nu ska jag läsa de sista sidorna i min bok och sedan ska jag krypa till kojs :)

God natt på er :)

Dagens citat: " Vi kan ha singelkväll och supa, äta glass och se på actionfilmer! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0