Oscarsgalan all night long

Sov hos Lotta sön-mån. Vi (jag, Lotta och Isabella) hade Oscars marathon. Dock vart vi för trötta för att se klart hela, men jag han se Robert Pattinson i alla fall. Och JA, han var lika snygg som vanligt! :Dhaha
Men detta var inte det enda vi gjorde, faktiskt var det inte vad vi hade tänkt gör från början heller.

Lotta ringde mig på dagen och fråga om vi skulle se på Gossip girl tillsammans. Jag svarade ofc!
Så jag åkte hem till Lotta typ 5? Sedan bestämde vi oss för att köpa lite snacks till Gossip girl. Och medan vi ändå var io farten med att gå till ICA, så gick vi hem till en Städande Isabella och bjöd in henne.
Jag och Lotta gick hem till henne, kollade Gossip girl. Sedan anlände Isabella, vi åkte till Mc Donalds (cykla) och det var så jäklans halt!  När vi kom hem till Lotta igen var klockan typ 11.00 - 12.30? Så vi började se på "Försnacket" och 
" the redcarpet".. Det var lite drygt, men jag skulle se Robert Pattinsons lilla bidrag. !! Jag somnade straxt efter 04.00 då Robert Pattinson gjort sitt! så jag var ganska trött på måndagen :) 

     Underbara människor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0