Ont i magen'!

Jag har ont i magen inför kvällens event! Jag ser allt "jätte"klart. 
För hög musik och stoj > grannarna ringer polisen > polisen kommer > de tar ifrån mig rätten till körkort!
Jag har fasen inte sovit något i natt p g a detta! :(
Men jag ska försöka att tro att det kommer gå bra :)
Men det är ju det att det är mitt i veckan och många ska till jobbet på morgonen och de har nog inte någon lust att höra en massa musik hela natten, och då kommer de att ringa polisen för jag har torra grannar!

Kommentarer
Postat av: Bella

Det kommer bli fine :D

2009-02-25 @ 09:59:42
Postat av: sofia

Det kmr gå bra Johanna :)

2009-02-25 @ 10:10:09
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Anna

Tänk ordentligt nu, är det nån idiot som är dum så slänger vi ut efter som vi är starkast i hela världen!! :D Det kommer att gå så bra ska du se!

2009-02-25 @ 15:23:14
URL: http://annailona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0