Ohhh anförande.

Jag sitter och tar tid på mitt anförande,, ceepe att det ska ta typ 6 minuter! jag får ihop typ 4.30 minuter. Men det går nog bra ändå, jag kan dryga ut på det lite granna. 
Det har gått väldigt trögt idag,, det hjälpte inte med kör sista timmen heller kan man påstå, även om omgivningen var väldigt trevlig ;) haha
Efter skolan fick jag skynda mig till jobbet (åkte bak på Emmas pakethållare så det gick snabbt) småbarnen skulle pyssla så det gick väldigt bra, de va så tysta och snälla.. Men jag har kommit framtill att jag får "jagharlöss" känsla efter varje gång då de klängt som små aper på mig! haha :D men de är söta så det spelar ingen roll :P
Efter jobbet var det min egen tur att ha lite kul, så vi (TG) gjorde tryck på tröjor eller örngott 
Jag skrev I "hjärta" Edward Cullen på mitt örngott,, hah det var så kul ;D fint vart det i alla fall..

Fast nu ska jag dryga igenom anförandet en gång till innan jag ska sova.

Kräm på er ^^

Dagens citat: "Ohh jag gillar jordgubbs shampoo,, fast det här var ju smultron!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0