Momo..

Vi har pimpat klart vår anslagstavla.. Den vart verkligen sketa fin!! Jag ska ta kort på den, på måndag. :D hhaha
Idag hade jag anförande också :S  det gick som det gick,, jag var för ovanlighetens skull ganska nervös?! Jag brukar samla mig de sista minuterna annars, men idag var jag bara allmänt ceepe! Kan bero på att jag håller på att förkyla mig :P
Nu sitter jag i alla fall och väntar på att åka ut till momo,, jag behöver det ibland. Momo är som medicin,, hon är mysig. Sedan är det alltid så lugnt i hemma hos momo på landet :) 
Aja,, jag ska packa nu. 

pöss på er! ^^

Dagens citat: " Jag var bara tvungen att lukta på henne!"

Haha! den var seriöst bäst den här veckan!! ;D

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahaha :D men jag var bara tvungen att göra det!

2009-02-06 @ 17:28:27
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0