Mitt rehabiliteringshem.

Nu ska jag snart ut till mormor. Det var inte så länge sedan jag var där, men jag älskar verkligen att vara hos mormor. Det är tyst och lugn, jag behöver inte prata onödigt mycket, utan kan bara vara helt mig själv :) Jag älskar den tystnaden som inte är krävande, jag pratar när jag vill och hon med. Det är inte så att vi sitter tysta i timmar, men jag känner aldrig att jag måste lägga in några få ord för att fylla tystnaden.

Aja, det var inte allt jag skulle säga, jag ogillar verkligen utbudet av kläder i den här staden! Jag vill verkligen ha nya kläder, och JAG HAR PENGAR, jag vill slösa! men nej då,, jag var nere på stan idag och jag kom hem med ett vitt vanligt linne! surt..

Jag får väll tvinga med mig någon till Karlstad, fast i och för sig så ska vi ju till Stockholm i maj, så jag kanske ska spara?

Nu ska jag till Bosebyn (mitt rehabiliteringshem) så vi höres.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0