Min INTESÅOMTYCKTA hund!

Hade sovmorgon idag så jag var sist hemifrån i morse. Så mamma hade vidtagit de vanliga säkerhets återgärdena för att förhindra min Minihund från att äta upp skorna. MEN hon hade dock glömt mina skor utanför det säkra området, så när jag kom ner för att sätta på mig skorna så märker jag till min fasa att ena skon är borta! Jag går direkt till hundkorgen och där ligger den med två rejäla hål i hälen. FAN ta det djuret! Jag vart väldigt ledsen men mor har lovat mig ett par nya tack och lov.. 
Nu måste jag i alla fall berätta om dagens händelse (som jag dock upptäckte lite försent!)
Jag har - sedan jag sökte sommarjobb- gått runt med mobilen i högsta högg, redo att säga JA till första bästa erbjudande. Men idag när jag var på jobbet ( det tar dock uppehåll på sommaren) så lade jag ifrån mig mobilen. Och vilka tror ni ringer då? Jo men självklart ringer det några från ett av mina sökobjekt! Jag hann inte svara och Dessie hade försökt nå mig på mobilen för att berätta att de hade ringt henne också, men att hon inte heller hade hunnit ta det! Asso vad ceepe det är då! 
Först är vi super angelägna att få jobbet och när de väl ringer så svarar varken jag eller Dessie :P 
Men jag tänker ringa upp dem i morgon bitti! För jag tänker HA DET JOBBET! mohahahahaha

JA,JA nu ska jag skriva klart grejen inför Religionen,, den är i morgon och jag har som vanligt börjat med det i sista stund :P

Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0