LYCKA på alla vis!

Det är sportlov, jag har fått nya underbara skor, kanske sommarjobb? och så har jag min älskade faders systemkamera i en vecka fram över :) nu är mitt liv väldigt muntert ..! Dagen har också vart bra i övrigt! Började med Svenska. Vi lyssnade på NP i Svenska CD och mitt i mellan dubbel lektionen ringde jag till "jobbet" för att höra vad de ville igår när jag inte hann svara. Och hokuspokus; nu har jag en anställningsintervju. LYCKA! efter Svenskan hade vi  Religion, och min prestation var ganska bra för att inte ha pluggat på så himlans mycket.
And guess what!? T o m maten var ganska god idag,, i alla fall så god att jag tog två portioner :)   (broccoligratäng)
Sedan hade vi Engelska,, ja den var väl som Engelskan vanligtvis är men den dämpade inte min stämning! 
Sedan hade vi Geografi - dubbeltimme-  Första timmen sprang jag och Anna runt och letade info om JAMAICA.

-Sanka? Are you dead?
Jaah mhan!

Det var okej(jag tycker fortfarande NORGE :P ) Men det var väldigt bra uppdelat, för jag fick Kultur och språk. mohaha
Och sedan till andra timmen. Jag säger bara SEMLOR OCH PÅ SPÅRET! mohahah Hans är seriöst den bäst läraren som finns! hah

Efter skolan vart det bara bättre! jag fick ett par nya skor av mor min! :)   Zelda åt upp dom förra!
And finally så fick jag hem den åtråvärda SYSTEMKAMERAN :D

Nej nu ska jag slute innan jag hamnar i extas över all min lycka!
Och på måndag ska jag åka skridskor med Klara! mysit :)

Nattinatti mina små änglar :)







Kommentarer
Postat av: Anna

Snygga bilder! Visst är det härligt med lov, jag är superglad!! Jag längtar tills på onsdag och ikväll och allt!! :D JAMAICA ÄR BRA! Jaa man! :D

2009-02-21 @ 15:32:13
URL: http://annailona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0