Kanon kul, Full fart!

Min dag har vart helt totalt galen! Jag vaknade och var svinnervös över sketchen som bara skulle inträffa några timmar senare. När jag gjort mig klar och skulle gå ner för att sätta på mig skorna upptäckte jag till min fasa, att mina nycklar var kvar hos far. Jag fick panik, eftersom jag var sist hemma skulle jag inte kunna gå utan att låsa. Och om jag inte skulle komma i tid till sketchen skulle alla tro att jag banga ur p g a nervositet. Men som tur var kom min ängel till mormor, till undsättning, med nyckel och bil!! 
Väl i skolan dök min nervositet upp igen. Magen skrek av skräck. Och så kom timmen, och jag skulle uppträda! 
Och med två ord kan jag beskriva hur det gick! : JAG ÄGDE!  hårt! Det gick jätte bra ( enligt mig) Jag var perfekt nervös och ramla inte en enda gång med rullskridskorna. :D mohaha !
Jag är dock glad att det är över, men skulle jag få göra om det skulle jag göra det! För det gick bra och jag gillade uppmärksamheten :P hah
Men jag hade mina tvivel,, speciellt när jag i maten, en timme tidigare halka på en gurkskiva i matsalen! Mos flög, vatten över hela mig och en salladsbar full med folk fick sin lunch förgylld! haha :)

Efter skolan drog jag och Dessie till vårt ganska roliga försök att få ett sommarjobb,, men det kommer (förhoppningsvis) gå jätte bra..  

Men nu ska jag se på filmen ( från sketchen) och skratta,, för jag var så nervös att jag har lite minnesluckor här som happ !

Dagens citat :"Det luktar gamla människor" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0