JOBB!

Jag och Dessie fick jobbet :D
Jag och Dessie var ju som sagt och fika innan vi skulle på intervjun, vi tog en varsin kaffe. Vi gick på Sunday för det var verkligen knökat överallt. I alla fall satt vi där i typ 45 min innan vi drog oss mot Smedbergs. Väl framme började intervjun ganska fort, fast det kändes inte som en typ " Hej och välkomna, vi kanske väljer er!" utan det flöt på väldigt lätt och det kändes som om vi redan hade jobbat där och blev mottagna tillbaks. Vi gick en liten guidad tur och till slut kunde jag inte hålla mig längre så jag fråga om vi fått jobbet? Och hon bara, " Ja det är klart"  -typ. Så efter att vi kommit ut där ifrån och ingen kunde se oss längre stod vi och smila som två fån och små hoppa av lycka. Och efter som vi inte kunde stå still så började vi att gå. Och jag tro vi nog sett hela Arvika vid det här laget, för vi gick fram och tillbaka, från Dottevik till ICA igen :)
hahah.. men nu är jag i alla fall glad.mohahah! så ni får gärna avundas mohaha ;)




LYCKA!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0