Hemma.

Precis kommit hem från momo, man kan tydligen inte lämna min kära mor i fred. Innan hon går och gör illa sig! Nu hade de varit i Racksta och åkt skidor, och då hade hon naturligtvis vridit till knät, så nu är det kryckor som gäller.
Jag har i alla fall haft det ypperligt hos min mormor. Vi kollade på Morden i midsomer och ätit god mat. Jag har allvarliga funderingar på folket i Midsomer,, de verkar inte ha någon form av självbevarelse! Alla dör ju för fasen!,, de dör som flugor :P haha.. Men det är bra ändå! Vi kollade även på spåret, Geografin börjar ge belöning, hah,, jag vann över dem i båset  t.o.m.
Och jag gillar han gubben som håller i det,, inte han som alltid pratar. Utan han andra som inte har någon egentlig mening för programmet, Han har väldigt behaglig röst,, tror även att han skriver böcker, typ polisromaner.  :)
Nu ska jag lyssna lite på musik,, ska göra en ny skiva till KULTUR hade jag tänkt mig :) förslag?
 
Aja,, pöss på er. 

Dagens citat: " Dricker du kaffe?"

Min mormor, frågar mig varje gång, flera gånger när jag är där om jag vill ha kaffe !? ;D

Kommentarer
Postat av: Sofia

nej, jag vet. det är sjukt. midsommers befolkning borde typ bara vara 3 pers snart. jag fattar inte hur det går till :p haha

2009-02-07 @ 19:27:15
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0