Glad alla hjärtans dag.

Jag hoppas verkligen att alla får en bra alla hjärtans dag idag. För mig känns det inge speciellt med alla hjärtans dag, för mig är det en helt vanlig dag. Men jag avundas alla dem som den här dagen betyder något för. Jag skulle också vilja att den betydde något för mig, fast egentligen betyder den ju lite ändå. Kärleken till vänner och till familjen. Jag har faktiskt skickat ett alla hjärtans dags brev till mormor. HOME MADE! haha

Aja. jag sitter här och är super trött, kom hem från Emma sent igår. Vi hade kärleksfilms maraton igår kväll. Mysigt. 
Jag funderar på att åka hem till Sofia ikväll och dissa alla hjärtans dag. Men jag har inte bestämt mig än. Kanske blir myskväll hemma? :)

Bilder från igår:








Trevligt Emma :) Bra idé med Movie night ! haha,, mysiga filmer, bra sällskap och en massa godsaker. :D  



Kommentarer
Postat av: karin

Ja, det var trevlans igår :D (och grattis till dig som lyckades fånga mig på minst 2 bilder xD)

2009-02-14 @ 15:10:17
URL: http://lovisally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0