Ge mig ett I, ge mig ett G. Vad blir det? IG!

Fasen vad NP i matte borde läggas ner, gå i konkurs, glömmas bort! Ja vad som helst, bara det försvinner! :(
Nej nu ska jag inte ha sådana tankar! Jag hoppas verkligen på att det gick bra,! men som sagt, jag har ingen aning! 
Det var den enda "lektionen" vi hade idag så jag slutade tidigt. gött

När jag var på väg till jobbet ringde Lotta, och Lotta du är nu min IDOL! bättre än Julius Caesar, Arne Wise m.fl!
Lotta har nämligen stått upp för sina åsikter mot en viss mattelärare! Något jag i så många veckor velat men vore för feg för att göra! DU ÄR MIN IDOL! tack, även om det inte var för min skull ( tur att det inte var för min skull, tänk om Lotta ställt sig upp och sagt " I Johannas namn tycker jag att du borde vara lite mindre seg"  haha onda tanke!" )

Neh, fast än är det inte lov.. Nu ska jag börja med Religionen som ska redovisas på Fredag :( tråkigt med läxor men kul med Religion :)   (mest för att jag äger så jäkla hårt på religion :P  ) haha

Den 25 smäller det, då är det ingen som tar det för då är jag KUNG i baren ;) haha  kan inte texten men det är en irrelevant fråga!

nattinatti på er

Kommentarer
Postat av: sofia

då ska vi visa vad kultur går för :D

2009-02-19 @ 06:48:50
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0