Fyra av fem toasters

Ja, då har man vart och sett Män som hatar Kvinnor. Den var super bra! Men jag tror det är så som Lotta sa!, Man borde läsa boken först! Detta är något jag inte har hunnit gjort, jag har lånat den av Lotta men jag har inget sug efter någon bok som inte hör till serien Twilight relaterade böcker :P Det är inte det att jag tror att boken kommer vara dålig och att jag inte vill läsa den! Utan när jag väl hittat BOKEN som jag kan läsa om och om igen, så kommer jag göra precis det . Sist jag läste den här typen av böcker (böcker jag älskar och aldrig tröttnar på) var Harry Potter och innan det,, nej jag tar och skriver en lista över de här BÖCKERNA. 

  • Bläckhjärta
  • Pirater
  • Harry Potter
  • Twilight
  • I skymningen flyger tordyveln
  • Isfolket (har inte läst alla)
Neh, nu ska jag sova, innan jag storknar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0