Fredag.

Skolan har vart helt okej, hade bokmöte i morse. Det gick nog ganska bra :) Har ju läst boken två ggr, så jag kunde min sak!
Sista lektionen hade vi egentligen Geografi, men vi (i solidaritetsgruppen) hade möte.. Det var lite mer action än Geografi - som är det drygaste ämne som finns- Fast med Hans ( bästa läraren som finns, han borde få ett pris)blir det i alla fall lite roligare :D Det blev ju även lite fika.. yummy yummy!
Jag hade även sov möra i morse, och eftersom jag är hos Far min så tog jag och Emma följe.
Jag har även lånat "Låt den rätte komma in" på Cd-bok,, Det var super längesedan jag lyssna på en sådan . Typ när Alfons Åberg kom på Ljudbok tror jag :P   haha

Så nu ska jag ta och slappna av lite, lyssna på ljudboken och sedan ska jag hem till Emma på Tjejkväll med kärleksfilmer :)
trevligt, trevligt  

Pössss på er!






Jag var föresten också på Sunday efter skolan. Med Isabella, Lotta och Frida. Mycket trevligt! :D  Och jag kan ju bara säga det att i dag hade Isabella verkligen otur. På väg till Sunday halka hon till och fick ont i benet, på Sunday tappa hon chiabbatan i golvet och sedan hade hon ner några servetter i chokladmuggen :P Litte smått klumpig men så otroligt snäll och gullig så det spelar ingen roll :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hur orkar man stanna vid Agnetebergsskolan för att ta kort på en ljudbok? :D

2009-02-13 @ 22:06:38
URL: http://paaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0