Ett, i ett, i ett...

Dagen har varit väldigt händelsefull! Vakna efter ynka 4 timmars sömn (hade sånna hostattacker att jag inte kunde somna) Och klädde på mig. Väl i skolan började dagen med matte, och som vanligt hade inte Ulf planerat något i förväg!? Vilken lärare planerar inte i förväg? - Vad vill ni att jag ska ta upp?,, sånt säger han jämt.. URK! Efter matten hade vi engelska, jag skrev ett limrick på EDWARD CULLEN,, suprice suprice! ;D  den vart faktiskt riktigt bra.. haha

LIMRICK:

He´s my favorite vampire
He´s the one I desire
I´ve fallen
For Edward Cullen
Now my heart is on fire

haha.. mkt roligt, detta spenderade jag alltså hela engelsk timmen till att komma på :P
Efter engelskan var det spanska prov. Och ärligt talat ska jag inte yttra mig om det, För säger jag att det gick bra så får jag väll IG eller på gränsen i alla fall. Så jag HOPPAS att det gick bra :) Men det kändes ändå ganska bra efter åt ( med ganska bra menar jag, inte IG)

Efter en snabb lunch hade jag Foto. Och gissa vad!? Jag har vart upp i TORNET!! cooolt! liksom hur många har vart uppe i solbergas torn förut? mohaha.. jag har det i alla fall. Och vilka snygga bilder det blev :D Jag och Emma ska förhoppningsvis upp dit igen på måndag :D

Efter "THE TOWER" upplevelsen slutade jag (tidigt =gött) Då gick jag till jobbet, det var riktigt kul idag :) Vi diskuterade på vilka olika sätt man drar in snoret i näsan när man verkligen inte kan hålla in det.. Mina konfirmander är lite speciella. Fast när de började prata om det berättade jag om en annan snorupplevelse jag hade upplevt (tack gode gud så var det inte jag) hah! Aja, jag gick en halv timme tidigare för jag skulle ut till rackstad och stå i kafeterian med mor, eftersom hon inte kan röra på sig ( skadad i knäet=kryckor ) Det var ganska kul,, Jag blir typ besatt av kassaapparaten och vill bara stå och slå in saker hela tiden :P

Nu ska jag dock sova innan jag avlider,, Jag har förberett mig i kväll också : Hostmedicin, Slemupplösning, Alvedon och vatten :)   ALLTID REDO!


Dagens citat: " Bjarne är ett omformulerat näsdjur, som dansar balett."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0