Bra gjort Emma !

Vart en relativt bra dag,, hade lite sov möra så de va ju gött! Men usch vad trött jag var i morse när jag vakna,, eller ja, egentligen har jag vart trött hela dagen. Idag har jag haft spanska,, det börjar bli väldigt drygt, och jag sa det till Sofia att jag kommer inte på i nuläget varför jag valde till spanska 5 !? menmen..  Sedan gjorde min filosofi lärare något väldigt underligt idag,, han slog sig själv på handen (hårt). Det var för att typ bevisa att lycka och lidande hör ihop,, eller inte !? men jag tyckte nog att det fanns bättre sätt att visa det på en att slå sig själv! haha.

Har jobbat idag också,, barnen var lika "snälla" som vanligt. de sprang inte alls runt och skrek som stuckna grisar! ;P haha
Ni kanske undrar lite på rubriken. och då är det ju så att Emma hade hand om gympan idag. Alla som känner Emma vet att Emma går ut sten hårt, Ökar tempot och avslutar med en spurt. :D Med andra ord, jag är sleten efter gympan.. mkt bra! ;D

Dagens citat: " Jag går och tar lite av vegetarianernas kyckling" 


Kommentarer
Postat av: Anna

HAha, dagens citat! Ska jag vara ärlig så kan inte jag heller komma på varför jag valde steg 5..helt sjukt! :S

2009-02-04 @ 17:19:55
URL: http://annailona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0