I´m a skirtgirl!

Jag har seriöst träningsvärk i axlarna, kassarna blev tunga. Patetiskt. Haha xD Nu sitter jag dock här i mitt nya smink, klänning och strumpbyxor!

Inköp! Lördagen den 1/8 -09

  • 2 ögonskuggor                                Make up store
  • Concelar                                              Make up store
  • Puder                                                      Make up store
  • Rouge                                                         Make up store
  • Concelar borste                                      Face
  • Puder borste                                         Face
  • Ögonskugga borste                          Face
  • Bodybutter (hallon)                             The Body Shop
  • Ljus, blommig klänning                      Monki
  • Vinröd/lila blommig kjol                        Monki
  • Lila skärp                                                   Monki
  • Hårsänne i form av ros                             Monki
  • Träningsbyxor (nike)                                Stadium
  • Handskar                                                 H&M
  • Hårnålar                                                 H&M
  • Hatt/Mössa                                           H&M
  • Skor                                                     H&M
  • Strumpbyxor                                        H&M
  • Bok "Host"                                              Akademsika bokhandeln
  • Bok "The timetravellers wife"                 Akademiska bokhandeln
  • Kallender                                                      Åhléns
  • Minimal äggkokare                                        Design torget

Ja, det var nog ALLT!!!  Jag måste påstå att jag halvt som halvt ser det som en sport snarare än intresse!  :P
Nu ska jag och Andréa till någon Indisk restaurang och sedan avslutas kvällen framför Ullevi där U2 spelar för fullt!


(precis som vanligt tänker jag "nu ska jag köpa jeans" och som vanligt köper jag kjolar och klänningar.
I´m a skirtgirl!



Ps! det gick strålande med banan till staden och tillbaka! HÄR VILL JAG BO!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men Johanna du är en klänning-tjej ! ;D

2009-08-02 @ 16:48:20
URL: http://maerixon.blogg.se/
Postat av: karin

tack för namnsdagsgratulationen igår! :D jag har inga pengar på mobilen, så jag kunde inte sms:a och tacka. :P

2009-08-03 @ 16:28:39
URL: http://lovisally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0