"Tant Alice och Mortimer plockar svamp."

Vill bara rita. Jag är trött och uttjatat i huvudet, när jag kom hem från skolan idag åt jag lite sedan gick jag för att ta en "tupplur". Jag vaknade klockan halv åtta igen. Så trött är jag!  Men det är skönt att få gå i skolan igen :) För snart är den slut och jag får göra vad jag vill. Bo var jag vill! så bra så bra(y)
 Degens rubrik syftar på titeln till mitt projektarbete, en barnbok. Det ska bli världens bästa och mysigaste barnbok. Just nu ska den handla om Tant Alice och hennes tax, Mortimer. Men vem vet? Handlingen kanske ändras? ;)

Nu ska jag i alla fall sova. Eller måla?! Gjorde faktiskt en riktigt fin teckning förut. Ni kan få se den någon annan dag! För just nu orkar jag inte sätta på kopiatorgrejsimojsen. (kan inte heller för den delen) 

Overandout-

Kommentarer
Postat av: klara

Åh vilket mysigt projekarbete :D

2009-08-22 @ 17:46:28
URL: http://iliveloveandlaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0