Springtur med en hamburgare.

Har inte gjort mycket än så länge. Vaknade runt tio, men gick inte upp för ens 12. Väldigt skönt att få sova av sig lite! Men i morgon är det jobb som väntar. pust! (och klippning)  :D   När jag vaknade i "morse" gick jag ner för att käka lite. Det fanns dock inget tilltalande i kylskåpet, så jag åt några nötter. Inte speciellt bra frukost men.. I alla fall gick jag upp, satte på mig träningskläderna och tog sedan en sväng ut i mitt underbara Taserud. Efter att ha sprungit ca 2 km?! - jag ska ta reda på hur långt det är sen- kom den sista uppförsbacken. Och jag orka inte springa uppför den. Självklart blev jag svinsur för att jag inte orka och var fortfarande sur när jag kom hem- jag sprang efter att jag kom uppför backen- 
Men så kommer jag hem, tar mitt förnuft till fånga. Jag är inte dålig. Jag springer i stort sett varje dag. Och om jag har en dålig springdag och inte orkar sista backen är jag bra ändå!!

Så jag gjorde lite sit-ups och "rumplyft" sedan gjorde jag en smarrig sallandburgare! Och nu ska jag duscha och gå ner med filmen jag och Anna låna igår.

Overandout-




Kommentarer
Postat av: Simon N :)

Gött Gött ;)

2009-08-11 @ 16:24:45
Postat av: Andréa

men johanna! var är kolhydraterna?

2009-08-11 @ 17:05:55
URL: http://lopningolivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0