Sista dagen på det sista sommarlovet.

Det känns otroligt sorgligt, men roligt! Det är den sista dagen någonsin som jag får vara barn känns det som! Nästa gång jag slutar skolan börjar vuxenlivet! Allt är sorgligt! Jag kommer sakna att få "inte bry mig"  Men ändå så känns det skönt att få bli vuxen, för jag vet att man är inte mer vuxen än vad man gör sig! Det finns ett barn i oss alla! Och det gillar jag. Nu ska jag snart göra mig i ordning, ta lite ansvar. Så jag faktiskt tar mig i väg till skolan i morgon. Men innan dess ska jag kolla NCIS och någon drama med pitten och Anthony Hopkins? aja, pappa sa att den var bra! Och jag litar på honom.
För övrigt har dagen vart bra. Jag har övningskört 2 ggr. En gång på trafikskolan=skit dåligt! och en gång hemma=ägde röv!


Vi syns i skolan! Sista årets första dag!

Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0