Lite nöjdare, lite snabbare och längre!

Idag känns inte håret lika hemskt! Färgen är fortfarande inte "snygg" men jag för lugna ner mig ett tag! Däremot är jag jäkligt nöjd över mig själv och min träning (vilket har kommit att bli mest löpning) idag sprang jag,, ja, jag vet inte riktigt hur långt det var idag men det var mycket uppför och turen vart definitivt längre! Inte mycket längre kanske, men längre! Det tog vilket fall 19 minuter! Mest nöjd är jag över att jag pallar mig ut! Det börjar nästan kännas som en drog. Jag vill/måste ut! Måste få springa. Idag kom jag hem från en tur till Challa t ex (jag köpte nytt shampoo, sådant där jobbigt dyrt) direkt jag kom hem var jag slut, men det första jag gjorde var att ta på mig kläderna, skorna och klockan och så var jag fitforfight!

Nu ska jag duscha och sen mysa i soffan! 

Overandout-

Kommentarer
Postat av: Andréa

Snart springer du 30min!

2009-08-06 @ 22:24:19
URL: http://lopningolivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0