Jag är bra!

Jag är BRA!,,Jag säger det inte så ofta! Men det ska det bli en ändring på! Idag har jag jobbat, det var riktigt jobbigt, slitsamt men det är värt pengarna! Det vet jag nu! haha xD'
Men nu till varför min dag varit bra! Jag tror jag vet vad jag vill utbilda mig till och idag har jag sprungit med full utrustning 2km! Inte 20km (än :P ) men jag jogga hela vägen, stannade inte en enda gång. Vanligtvis brukar jag stanna för jag brukar inte pressa mig till att orka, jag ger upp så fort det börjar bli jobbigt, men idag ägde jag! Och jag längtar redan tills i morgon, då jag ska springa igen! wiiiiiieee  :D 
I morgon eller på onsdag ska jag lägga upp bilder på mina nya fynd!

Run good, run strong and you will keep going on!  


Haha,, t om det sista kom jag på själv!!  Nu ska jag ta mig en kopp Chai Tea, dricka det och tycka att jag är bra och underbar! Man blir en bättre människa om man gillar sig själv (inte självälskande, typ ego) men om man inte går och tycker synd om sig själv och klagar mår man bättre invärtes och utanpå! Därför ska jag börja älska mig själv som den jag är, bra!

((Boktips: "Host" av Stephenie Meyer))




Overandout-



Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag diggar det :D

2009-08-04 @ 16:40:08
URL: http://paaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0