I'm not that kind of girl!

Idag har det varit en händelserik dag! På både bra och dåliga sätt! Jag tycker vi tar de dåliga först,, eller de är inte jätte dåliga men galna kanske?! 

Först och främst, jag har hoppat av Matte C. Jag skulle klara av den, det är jag helt övertygad om. Men till frågan, är det värt att spendera all tid till att klara av matten, då det tar på mina andra betyg? Nej jag tror faktiskt inte! Om det blir så att jag jätte gärna vill läsa något som kräver matte C, då får jag väl läsa upp det. Det är inget mer med det!

Nu till det galna! Jag körde i 45-50 minuter idag. Och det gick jätte bra, innan jag upptäckte att läraren sov!!! Jag har en lektion kvar med honom (som är betalad) Det blir absolut den SISTA!! aldrig tänker jag sätta mig i en bil (innan jag få körkort) med en som somnar i passagerarsätet! 

Roliga grejer!
Jag har tränat, byggt "muskler", jag har lånat teckningsböcker samt barnböcker på biblan(till mitt projektarbete) och så har jag haft skrattanfall med Emma i kopiatorrummet. Skojskoj.

Jag har även vart på bokia, och har nu gjort en önskelista!
  • Genom dina ögon (har den på engelska, men skulle hemskt gärna ha den på svenska) Stephanie Meyer
  • Vampyrens märke................P. C. Cast; Kristin Cast
  • Sveket....................................P. C. Cast; Kristin Cast
  • Vindens namn del1.........Patrick Rothfuss 
  • Vindens namn del2.........Patrick Rothfuss 
  • En ny rosa kalender
  • Bra pennvessare
  • Akvarellpennor
  • Samt BRA tusch pennor!
Aja, nu ska jag straxt krypa till kojs med en massa sidor kultur och bara njuta! God natt :)

Overandout-

Kommentarer
Postat av: klara

Har köpt Genom dina ögon jag med, den verkar va nice :) Förresten ska du få tillbaka din bok! :)

2009-08-25 @ 22:17:22
URL: http://iliveloveandlaugh.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahahah! ofta han somnar. xD

2009-08-26 @ 17:33:58
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja den är bra :)

Ja det tycker jag verkligen! Kanske ta en kaffe på lördag? :)

2009-08-27 @ 20:58:13
Postat av: Jenny

hahah xD Vilken körskola är du på då?

2009-08-27 @ 21:40:33
URL: http://jennyboquist.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, den mannen är otrolig. Han somnar i frisörstolen oxå !!

2009-09-03 @ 14:27:12
Postat av: Sofie

Haha, Den mannen är otrolig. Han somnar i frisörstolen oxå ! ;)

2009-09-03 @ 14:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0