Från Mijas till Mijas!

Dagen började bra! Åska, hyperventilerande hund och frukost. Efter pyssling med kläder frukost etc, etc drog jag ner till staden för att träffa Anna. Vi käkade/drack på sunday en stund innan vi kila vidare mot nöjesbutiken för att hyra lite film. Det blev "In land of Women" - som vi senare upptäckte inte var någon direkt höjdare. Bra var den, men inte så bra att jag kommer titta på den en gång till. Vi drack i alla fall Chai Tea och käka lite snacks, kom fram till att vi bor i Mijas.  (Mijas var en liten by ovanför Fuengirola, som vi var till med spanskan. Mijas ligger långt, långt bort från civilisationen. Vilket Taserud och Dottevik också gör. VI BOR I MIJAS!! ) Nu har Anna precis dragit hem, Jag sitter och funderar över vilken tid jag ska springa eftersom maten -som jag snart ska äta- måste smälta. Vill ju inte ha håll! 

Aja, nu ska jag vältra mig i alla de pengar jag inte har, och fundera ut ett bra sätt att komma in på bryggan på fre-lör :)


Overandout-

Kommentarer
Postat av: sofia

nej, jag vet. jag har bara några gamla paltor som snart går sönder. haha ;D

2009-08-10 @ 22:04:10
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0