Första dagen avklarad!

Jobbigt är nog allt jag kan säga! Har haft ont i huvudet hela dagen, mitt skåp ligger på marken och min penna behöver kokas i desinfektionsmedel!! Aaaah!

Men för att få lite klarhet i hur dagen gått till ska jag ta det från den bästa starten man kan tänka säg!
Vaknar vid 05.30, går pigg som en mört runt och dansar/sjunger för mig själv. Pysslar lite, plockar fram kläder och bäddar sängen lite fort. Sedan käkar jag lite frukost och gör i ordning mig helt. Är helt enkelt jätte pigg och glad över att få komma tillbaka till skolan! 
08.00 i skolan. Finner inte mitt skåp! Vart är det? Finner tillslut mitt skåp. WTF!! Det ligger på golvet. Fan! Ett år kvar och jag ska behöva kräla som en mask. Tusan. Efter att ha blivit sur över skåpet, gått till vaktmästaren och klagat över att mitt pennskrin försvann i processen kommer jag slutligen in i sal 6. "Hej och välkomna! Nu ska vi jobba röven av oss" Så kändes det att komma tillbaka från sommarlovet. Vi började direkt med projektarbetet som ska vara klart nu på fredag. Inte klart då kanske men vad vi ska göra ska vara inne nu på fredag. 3DAGAR!!! Urk.

Efter att ha tyckt att det vart jobbigt någon timme, får min splitternya penna alla världens bakterier på sig. VARFÖR? Man gör inte så. Aja, orkade inte bry mig över det faktum att min penna fått svininfluensan. Får väl ta itu med det när jag kommer hem i kväll. Ska på taket med ett gäng FRÄSCHA vänner! Nice.

Så nu ska jag fundera över projektarbetet och fräscha upp mig lite.

Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0