"Wide kan inte cykla!"

Onsdags förmiddagar är alltid svin dryga! Matte, Spanska och Engelska. Det hjälpte ju knappast heller med, att jag vaknade upp som en zombie! Men jag tog mig i alla fall till skolan och dryga mig igenom förmiddagen.  Det var så kallad "Påska lunch" idag. Mmmm! vad gott?! Inte. Det var typ fem grejer att välja mellan. Urk. jag vill ha riktig påsk lunch eller ingen alls.

Måste påpeka att kinderäggsjakten vart "lyckad", typ alla utom ett ägg var hittade innan klockan 09.00. inkl GULDÄGGET. Men det är inte lätt när vissa personer springer runt med en kasse och samlar ägg som en idiot, och låter ingen annan få en chans. Jaja, resten av dagen var i alla fall lite roligare (skolan)

FOTOLEKTIONEN:

Jag sitter vid bordet och kladdar på ett papper och så kommer Carl in och sätter sig bredvid mig.
C - Jag har hört att du inte kan cykla?!
jag kan visst cykla skrattar jag och bryr mig inge vidare om denna falska anklagelse.
C - Jag måste nog ta och ringa Björn och tala om det här!
J  - Va?! Men jag kan cykla! Jag brukar cykla hit ibland!
C - Aha, men där ser du Johanna, det är bara vad du tror! Jag vill ha bevis!
  Carl ringer...
C - Hej! Visste du att Johanna Wide i min klass inte kan cykla!?
J  - Jag kan visst cykla!!!
C - Ja, jag vet! visst borde man!.. hahaha
J  - Men Ceepe jag kan cykla!
C - hahahah
Lewi - Nej det kan du inte!
J  - Jo.
C  - Ja, sprid det vidare,, jag tycker alla bör veta!
C  -Hejdå!
  
   Carl och Lewi går ut..

Lewi kommer in 10 minuter senare med mobilen framför näsan på mig.
Och på displayen visar den ett kort med en Whitebordtavla, där det står: "Wide kan inte cykla!"

Jag börjar springa runt och leta efter tavlan på estetvåningen tills jag finner den, och sedan suddar jag ut det medans Carl och Lewi skrattar. :) Fats det var faktiskt ganska kul!
Speciellt när de inte märkte att jag tejpa fast tejp där det stod: "Jag kan inte heller cykla" På deras jackor/ryggsäckar!
OCH! de märkte inget! Mohahahah



Jag har även haft teori idag, och jäklar vad ral han är då! Ruddan :P



Dagens citat: "Men du är så snygg i bikini"

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hahahahahahaha jag skrattar så jag tror jag dör!! Hur cepe ÄR dom inte??? xD Jag hade velat varit med! hahahahahah

2009-04-08 @ 22:16:57
URL: http://jojsaan.blogg.se/
Postat av: karin

hahahaha! galna människor xD

och att vara vid skolan halv 7, med kasse i högsta hugg och redo för att samla in ägg är ju också GALET (och även en aning patetiskt?) haha!

2009-04-08 @ 22:32:50
URL: http://lovisally.blogg.se/
Postat av: sofia

HAHHAHAHAHAHAH dom är ju hur sjuka som helst! jag hadse också velat vara med!! :D

2009-04-09 @ 17:59:48
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0