Tussilago, Twilight och en självmordsbenägen hund.

Satt som vanligt, dryg och trött vid bordet när jag skriker av ren överraskning -hade tidningen framför mig- 
-TWILIGHT!!       Gissa om jag vart glad! Där satt jag som vanligt och kolla efter någon rolig bionyhet och plötsligt läser jag: Favorit i repris Twilight. LYCKALYCKA!! Så nu på Torsdag ska Jag, Lotta och Isabella på den! :D Gud vad jag älskar twilight!

Jaja, bortsätt från all twilight hysteri som jag hade på morgonen -egentligen hela dagen- spred jag det naturligtvis vidare.
Dagen har i allmänt vart väldigt bra.sol, påskpyntning av skolan, godis ägg - som föresten gör mig tjock-, twilight, roliga lektioner, ingen matte.

Dock inträffa något som inte var speciellt roligt. När jag ringde mamma för att snika skjuts hem, visade det sig att Xelda har ätit upp ett paket medicin?! Jäkla hund. Så de -mor och mupp- fick åka med henne till veterinären. stackars, dumma hund!
Men hon mår i alla fall bra nu, inte så konstigt eftersom mamma har tröst(tvingat)i hunden frolic .. tjockisvovve.

Men i alla fall åter till det bra med dagen, på vägen hem fann jag tussilago! Lycka. när tussilagon kommer är det vår! nice.
På grund av allt kaos som vart idag + att jag pynta skolan var jag inte hemma för ens 16.45 vilket i sin tur betydde att jag inte kunde följa med till Brunskog med Jojo, Anna och Marcus. Synd tycker jag, jag hade ju inga pengar men ändå. Trevlig sällskap är aldrig fel :)

På tal om sällskap känns det som om jag sitter själv mest varje helg. Jag vill också vara med och göra saker. Men tydligen måste man gå på hälsokompaniet för att få vara med?! Kanske ska ta och börja igen :P 



Dagens citat:

Jojo - I want her hair so bad!
Jo    - I want it so badly!
Jojo - I´ve never wanted a humans hair so bad in my life.!!


Jojo och Jag gick och pratade om X hår. Och så citerade Jojo twilight. asso jag skratta så jag höll på att dö! :D hahaha!

Kommentarer
Postat av: Jojo

haahaha, det var sjukt kul. Men jag måste dock rätta lite; so much in my life ska det vara, haha :) usch, detta visar bara ännu mer vilken nörd jag är. För övrigt så missade du ingenting när du inte följde med till outleten, det fanns inte ett skit.

2009-04-06 @ 20:57:37
URL: http://jojsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0