Totalt desorienterad.

Jag vaknade upp i morse totalt desorienterad. Jag hade ingen aning vart jag var, jag fick lägga mig ner igen och verkligen koncentrera mig på vad jag gjorde igår kväll. Men efter typ 10 minuter kom jag fram till att jag befann mig i mormors gästrum. Jag gick upp och åt lite frukost, sedan läste jag fram till 13.00 då mormor gjorde lunch. Efter lunchen högg vi ved -vi hade en cool maskin som gjorde det mesta- och sedan skjutsa hon mig in till stan.

Jag hade egentligen planerat att börja med mina läxor idag. men icke som icke. Jag hamnade i soffan med breaking dawn, UGLY BETTY och desperate housewifes. Dock var det en trevlig kväll, jag har även gjort slingor-igen- som gör det ännu trevligare :)


Nattinatti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0