Stena, tonade rutor och PARTY! :)

Började dagen med att hänga med Sofie ut till Vikene,. Och jag säger det att ska jag någon gång på ett maskeradparty, kan jag ju alltid åka dit och köpa kläder - outleten- Fast det fans en del fina kläder, men de flesta var riktigt fula! 
Efter att vi åkt i Sofies "massagebil" -den skaka lite- körde vi runt och leta efter STENA, Jag vet inte hur många varv vi tog men tillslut fick JAG gå in i ett garage som fanns där och fråga efter vägen. Och därifrån kommer ett av dagens citat: 

"Låsas som om du inte kommer härifrån, prata INTE värmländska!"     Sagt av Sofie när jag skulle gå in i garaget.

Efter en bra vägbeskrivning -åk vänster, höger, vänster, vänster- kom vi fram till STENA. Här kommer det andra citatet:

"ONEJ, en volvo med tonade rutor och wonderbounds! Det måste finnas unga killar här!"

 Vi fick vårt ärende utfört -det fanns inga unga killar-och sedan åkte vi hem till Sofie.

Efter att jag kom hem från Sofie började jag göra mig i ordning för Annas fest. Upptäckte också att jag hade lite fläckar i håret efter slingorna, surt, men det syns inte så himla mkt. :P
 Väl hos Anna fick vi jätte god mat, och dryck. När Anna skulle öppna presenterna fick hon en väldigt rolig berättelse från Sofia och Josefin, En Twilight berättelse om Anna och Edward! Haha, så jäkla sjuk, den var jäkligt rolig! xD
Vi körde några lekar och dansade, men sen vid tolv hade jag lovat mamma att jag inte skulle vara ute längre. Så mamma kom och hämtade mig. 

Kvällen var jätte bra, det var super trevlig och den avslutades med några kapitel ur Breaking Dawn.

Kommentarer
Postat av: Sofie ;)

Haha, jag hade sååå roligt ;) Men kände mej sååå blond :D

2009-04-20 @ 09:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0