Rena Rama Natta

Kom precis hem från Rena Rama Natta. Jag kan bara säga att i morgon, då är jag hes! Jag heja och skrek för
" ARLA FÄRSKOST " så det sjunger om det. Men precis när de var sekunder kvar till straffar putta andra laget in bollen. Surt!
Aja, det var en lyckad kväll. Och den började på bäst tänkbara sätt ! Den började med TWILIGHT! Woohho! Jäklar, jäklar!. Den blir bara bättre och bättre! Jag kunde seriöst ha sett den en gång till på raken!haha :D Men jag får vänta till den kommer på film! Det lär inte ta så himla länge, den har ju kommit i USA nu. Så typ en månad?

Nhä, nu ska jag gå och lägga mig, är så trött att jag snart spyr.

Nattinatti :)


 

 Barbie dockor! Hahah xD   (vill faktiskt ha en , speciellt den till vänster! )

Kommentarer
Postat av: söffi

VA SNYGG HAN VA!!!!! :D

2009-04-10 @ 11:33:13
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0