Påskafton.

Påskafton började med att Madde ringde på morgonen och undrade om jag ville följa med ut och gå, så vi tog oss en sväng. Madde och jag gick och pratade skit i typ en timme, eller skit och skit,, struntprat är väl ett bättre ord. Det var länge sedan vi umgicks på riktigt, men det var lika trevligt som förr. 
Det var lite roligt (synd om chiago) men Maddes hund gick in i en lyxstolpe, och det värsta var att han titta på den också :P





Efter att jag kommit hem från promenixen med Madde, solade jag lite till -solade innan Madde kom- Och sedan bar det av ut till Momo. Nästan hela släkten -mammas sida- var där. Alla utom Kim och Jen. Det var väldigt trevligt, och gott. 
Jag och Sofie körde äggkrockning, jag vann. Så då skulle jag köra mot Robert. Och jag kan bara säga det att, det var ägg över hela mig.! Skalet med innehåll flög åt alla möjliga håll. xD Hahah
Vi fortsatte med filmen också, den är nog klar om typ någon dag. Den är roligare än den första. :P    Hahaha, det är lite fler personer i den här.

// Jag skulle ha lagt in bilder men bloggen ceepa sig så det blir inga :(





När vi kom hem från Mormor dröjde det inte länge för ens Ulrika, Dässi och Ola kom. Vi åt grillat, sallad och pomes. 
Har jag inte gått upp 10 kilo under denna enda dagen är det i sig ett mirakel. :P
Efter att vi käkat satt vi och pratade om allt mellan a-ö tills Dässi och Ola drog vidare till Tiki. Sedan drog Ulrika någon timme efter. Vi satte oss och titta på THE PIANIST den var väldigt bra. 
Kom inte i säng för ens typ 2, så jag var jäkligt trött i morse. Men jag gick ändå upp, satte mig i solen och stekte !
Så nu ser jag ut som en prickikorv i ansiktet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0