Jag = Tråkig

Nu har det varit FLERA dagar sedan jag uppdaterade! Vilken Mupp jag är!.

Dagen var bra tills den sket sig! I morgon är det ju valborg, och jag skulle till Sandra, men så hade jag gjort upp med Lotta att jag skulle med dem till The roof. Och helt plötsligt är jag världens svikare -mest enligt mig själv- jag är verkligen en av Arvikas tråkigaste människor. Jag va ju tänkt att dricka i morgon, men precis i sista sekunden ångra jag mig. Jag har blivit feg, eller inte feg direkt. Men jag vill inte dricka, jag kan vara på partyhumör men jag vill ändå inte dricka. För jag vet hur fel det gick sist och jag har inte lust med det en gång till. OCH därför är jag tråkig, ingen vill ha med någon som kommer dagen innan och säger typ ; "Ah men jag har ingen lust att supa, föresten kan jag inte och just det ja!, jag har redan lovat bort mig till någon annan!"   Nej det får vara slut med det nu! Jag ska ha med mig kalendern överallt så jag inte dubbel bokar!

Annars har dagen vart okej, vi kollade "Shakespeare in love" på engelskan, den är jättebra tycker jag :)  Jag har också lånat en nya bok -egentligen borde jag läsa klar "Uncel Tom's Cabin"- den nya boken heter "Sovay" och är skriven av Celia Rees.
Hon är grym! Älskar hennes böcker, har läst alla förutom en! :) Vilken bokmal jag är :P

Tog kort med konfirmanderna idag också, så någon gång nästa vecka borde jag vara med i Arvikanyheter. 
En annan sak som jag har kommit att tänka på är att, många säger "Jag har ingen aning om vem jag ska gå med på balen?" Men jag har ingen aning om hur jag ska fråga personen ifråga om han vill gå med mig?! Jobbigt! Aja jag får skynda mig innan han är upptagen!

En rolig grej är att, jag har fått för mig att jag ska börja rida :)  Så jag tänker höra mig för med ridskolan om de har nybörjargrupper för vuxna :D


Jag hoppas på en bättre morgondag! För jag vill inte att mina dagar ska vara okej! Nu ska jag läsa lite Sovay och sedan ska jag ta på mig pyjamasen, känner mig trött i dag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men Godnatt Mister Tom är ju helt underbar! Läs den också!

2009-04-29 @ 19:57:17
URL: http://paaset.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det är ju min stora dröm !!! Att börja rida, men alla ridlektioner är ju avsedda för max 10 år eller 45 kg :P Får jag haka på dej om du hittar ngt som passar ? :D :D

2009-05-02 @ 22:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0