Jaa, varsågod!

Känner att jag börjar bli sjuk :( Har frusit som en idiot hela dagen och har lite små ont i huvudet. URK! Inte nu när det är lov snart! För övrigt har dagen vart bra -som de flesta av dagarna- Jag och Anna fick MVG på våran Geografi ,fattar verkligen inte varför?!  Men jag är så glad för det.  Sedan har vi även gömt alla kinderäggen idag :) haha. Det kommer bli skoj. Jag var dock inte med under själva "gömma akten" Men det kommer bli mkt bra! Jag däremot var och tränade! jag har vart väldigt aktiv i dag! Cyklat 6 km, simmat 45 min och gått hemifrån mig till Madde (Prästängen) Bra dag!

Hos Madde klippte jag mig, det vart snajsigt !   :) Klippte bara topparna och klippte upp det lite. Men jag ville ju inte ta något på längden så det passa mig perfekt! Sedan prata vi en massa skit, som vanligt när jag klipper mig :P



Sedan måste jag bara fråga, att om man bjuder på tuggummi och sedan låter tuggummiburken stå kvar på bordet, Och sedan en annan människa bra tar tuggummi utan att fråga. Är det trevligt gjort? 
SVAR: nej det är inte trevligt! -Ganska underhållande att se hur människor beter sig dock- Men INTE trevligt! 
Detta hände då mig och min tuggummiburk idag, vi blev mkt sårade! Hahaha,, och ganska underhållna. 


Tydligen -Laila påpeka- så syns det att jag har vart ute i solen, för jag är rosig om kinderna. :)


Dagens citat: " Jag vill se honom lida!"

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0