Helg!

Äntligen! Dagarna går sakta men veckan fort! Idag har det vart olidligt trögt! Dagens har passerat i snigelfart! Men den har ändå vart relativt bra! -I alla fall skoldagen- Restan av efter middagen har vart rolig :D Först var jag på Sunday och fika, jag tog bara en kaffe och det säger jag!, det var veckans godaste kaffe! När jag vet att jag har en hel helg framför mig, kompisar runt om kring och en kaffe i handen är allt perfa! :)

Jag hade egentligen planerat att sova hos mormor i helgen, men nu så är tydligen min morbror här så det får bli en anna gång. Synd! Jag ville verkligen sova hos momo. jaja. shit happens! 

Jag har även tränat i dag med Sofie -tvinga med mig henne- men hon var ändå ganska frivillig ända tills vi började träna -simma-. :D Men nu efter känns det jäkligt gött :) 

Dagens citat: " Jag måste ha en plastpåse över huvudet när jag duschar! Annars drunknar jag!, det regnar in i munnen annars."  Haha! Sunday på fredag, alltid lika skoj :)




Gillar ni min nya header? :P  

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag gillar den nya headern skarpt!!!

2009-04-03 @ 21:16:29
URL: http://paaset.blogg.se/
Postat av: karin

jajemän, den nya headern va snygg :D

2009-04-03 @ 22:35:57
URL: http://lovisally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0